Blogger Layouts

ALL ABOUT SANTY

ALL ABOUT SANTY

Saturday, September 25, 2010

sekali lagi..

OH TIDAK!!!!
apa aku jatuh cinta lagi..tapi aku selesa dgn dia..selesa berada dsampingnya.. namun aku masih blm boleh mgungkapkn dgn kata-kata.. mgkin biarla masa yg menentukn..bt masa ini biarla kmi tetap bkawan..mgkin dia akan jd kwn lelaki aku yg paling baik..tentang lelaki jahat itu..aku sudah mula melupakannya.. syukur.. Allah pasti mgantikn sesorng itu yg lebih baik selepas kita khilangannya..mungkin itu yg aku alami..
 
indahnya saat kini yg ku rasa..rasa mcm dhati ada bunga-bunga cinta..atau ini hnya sekadar perasaan..tp mgkin tidak kerana aku benar-benar selesa bersamanya walaupun hnya sebagai  teman..aku tidak menginginkan apa-apa kerana aku hanya ingin jodoh hnya kerana Allah..
 
 
 
 

0 comments:

Post a Comment