Blogger Layouts

ALL ABOUT SANTY

ALL ABOUT SANTY

Saturday, October 15, 2011

Bersyukur atas umur yang panjang :)


ok saya da masuk 22 tahun :)

assalammualaikum semua :)

hari ini syukur alhamdulillah saya da masuk 22 tahun. umur semakin meningkat tapi muka masih baby face. (ok sangat perasan)

sebenarnya saya sambut hari jadi saya beberapa jam lebih awal. belum masuk jam 12 tapi dah siap tiup lilin. tak kisah la kan sebab semuanya dah selesai. seronok dapat sambut hari jadi bersama kawan-kawan. masuk kali ini dah 3 kali saya sambut hari jadi kat negeri kedah, jauh dari keluarga. 

kali ini special sikit sebab kami tak sambut kat luar. yelah selalu besday party pakai baju lawa-lawa, make up lepas tu get ready g keluar. tapi kali ini. kami just sambut kat kerusi batu depan bilik je kot. simple tapi paling istimewa. yeke istimewa.. mungkin kot. 

tetamu yang hadir hanyala BFF saya sahaja. sebab mereka la yang selalu ada kat sisi saya sepanjang 3 tahun saya kat kedah ni. sayang mereka sangat. tapi ada satu lagi tetamu istimewa yang hadir dan dia menjadi satu-satunya lelaki yang ada masa hari jadi saya. saya hargai dia sebab sudi datang celebrate sekali dengan saya dan kawan-kawan saya. thanks awak sebab sudi join party kami. siap jadi photographer kami. :P

tak buat apa pun cuma borak-borak,makan-makan dan yang paling penting ambil gambar. itu memang wajib. main tiup lilin lagi. entah la tapi hari jadi kali ini saya jadi super excited sikit sebab dapat hadiah. lama sangat tak dapat hadiah kan. thanks dear sebab bagi saya hadiah :)

lepas habis sambut besday masing-masing balik bilik dan tepat jam 12 dah masuk la mesej friends yang wish happy birthday kat saya. siap ada yang menyanyi birthday song lagi. sweetnya :)

tapi disebalik kegembiraan di malam hari tetap ada iar mata yang mengalir. sedih di hati tetap ada. sebab apa biarlah rahsia hati. dan sekarang saya sangat penat dan saya sangat tension dengan kerja-kerja yang berlambak. malas nak cerita benda sedih sebab hari ini kan hari jadi saya. jadi  itu sahaja dari saya.

pesanan ini untuk dearest BFF saya :

  • untuk tie terima kasih sebab teman saya pergi ambil kek dan beli KFC. memang mu selalu jadi kawan temanan saya. faham tak saya guna ayat apa. :P
  • dan untuk wani saya nak cakap terima kasih banyak2 sebab wani sanggup turun walaupun lambat. saya tahu wani tak sihat tapi wani tetap turun. sayang wani sangat2 :)
  • dan untuk n0r yang sangat jahat dengan saya :P gurau je, thanks jg sebab sudi teman saya pergi alor star. sanggup jalan kali dari CELCOM p pekan rabu. thanks sayang!!
  • untuk ilah pula nak cakap terima kasih sebab bagi hadiah yang sangat bermakna kot. macam tau2 je saya susah nak bangun p kelas kan. insya allah lepas ini saya akan rajin bangun awal :)
  • dan untuk asma terima kasih sebab wish besday saya tepat jam 12. thanks sebab sudi jadi roomate dan peneman tidur saya selama 5 sem ni. :)
  • last but not least untuk azwan. hee.. sorryla kalau saya mention nama awak kat sini tapi saya nak cakap thanks banyak-banyak sebab sudi datang dari kachi mai smbut sekali dengan BFF saya. awak kenal dah kan kawan2 saya. :P
dan untuk semua yang telah wish besday saya sama ada kat FB atau kat msg thanks yer. semoga dengan umur yang baru ini saya mampu jadi seorang wanita yang solehah dan mampu membahagiakan mak ayah saya. insya Allah saya akan terus berusaha untuk mendapat redha dari Allah. semoga daya dapat bertemu jodoh yang saya inginkan :)


wani,tie,nor,asma,ila dan ros

kawan baik sampai bila-bila :)





0 comments:

Post a Comment