Blogger Layouts

ALL ABOUT SANTY

ALL ABOUT SANTY

Sunday, April 17, 2011

:: JERAWAT ::

penat kot hari... yala.. mula2 ada kelas pagi..dah la class business report.. and we need to pass up our final report to lecturer.. and one more thing kami ada presentation..tapi slide tak siap lagi..pastu report tak tape lagi...banyak kerja kena buat..itu baru cerita pasal business report..masa dalam kelas kami doa banyak2 supaya presentation tak jadi c0z lecturer nak abiskan juga semua group.. syukur tak sempat nak present coz lcd buat hal..so post pone next class.. masa tu kena ready dah..tawakal jala..

kelas abis jam 9.30 pastu ingat nak g print tapi duit semua tak bawa so balik bilik dulu n print balik pages yang salah...huhuhu..so duit lagi kat situ..rasanya almost rm 40 abis untuk final report ni..and hope sangat dapat gred yang ok..:) pastu kan ada kelas lagi jam 11..tapi saya tak p pun..yang p tie je coz saya kena jumpa my cousin..so saya escape class tapi suruh tie sign tuk saya..sukanya..thanks tie..jangan sedih2 ye..hidup kena happy..nak bg pesan sikit coz saya sayang kwan saya..

dan paling jahat benda yang saya buat ialah..tak payah cerita la..biar saya dan tie je tau..coz lau orang tahu mesti gelak..nama pun senior so kena pandai buat jahat cikit la..hahah..tak boleh skema2 lgi...nanti fail susah pula..sot2..hahahaha...

nak tau tak,muka saya ada jerawat batu besar2..rasa muka saya macam kawah bulan dah..sedihnya..terus hilang keyakinan saya bila pimples banyak sangat..sumpah rasa macam semua orang pakat tengok da makhluk asing kat muka saya..sedihnya..malu nak g kelas...napa ada jerwat tumbuh erk..dulu tak ada pun..sekarang suka sangat tumbuh jerawat.. saya rasa msti sebab masalah hormon saya..yala..hormon tak seimbang so pimples senang nak mbiak..tapi kan..saya rasa sebab  resdung juga kot..sebab saya rasa saya ada resdung..

rasa macam nak buat rawatan resdungg je..sapa tau erk kat mn ada rawatan resdung..sumpah saya tak suka keadaan sekarang..jealous bila tgk girls lain yang muka diorang smooth ja..cantik je..huhuhu..dahla..taknak fikir..sebab tension semua naik..berat naik..jerawat naik..apa lagi yang tak naik...oh ya.markah mid term tak naik2 pun..sedihnya..huhuhu :(

ok..saya tengah kecewa sangat,,penat..letih..semua ada..

0 comments:

Post a Comment