Blogger Layouts

ALL ABOUT SANTY

ALL ABOUT SANTY

Wednesday, April 20, 2011

:: siapa saya sebenarnya ::

JERAWAT yang buat saya tension bila tengok..hahaha


assalammualaikum semua..

malam ni saya sibuk sangat...saya tengah buat assignment tapi saya blur and tak tahu nak buat macam mana assignment HR tu..seriously susah kot nak summarize the journals.. walaupun lec nak 2 je tapi entah napa saya rasa susah sangat nak abiskan kerja saya.. ni tak masuk MM lagi..dengan marketing plan pula..penatnya mata saya asyik ngadap laptop.. tapi nak buat macam mana dah kena submit..malam ni pula lewat sikit nak buat applied statistics.. serabut sangat otak..pastu kawan2 asyik cakap pasal nak balik la study week ni..tapi saya macam biasa terperuk je dalam uum ni.. sucks.. ingat nak p kuantan tapi bajet takda..pastu my gurls ajak g kelantan..actually memang nak pergi pun tapi sory sangat sayang2ku saya takda bajet dah nak jalan2.. insya allah next sem ok..i'll go and for sure before i grad..


ok..masuk untuk tajuk sebenar entry saya malam ni..saya nak bercerita tentang siapa saya yang sebenarnya.. mungkin kat luar sana ada yang kenal saya and yang pasti hanya siapa yang tahu siapa saya akan lebih tahu sikap dan sifat saya yang sebenarnya..tak rasa macam berbelit tak ayat saya ni..whatever la kan..coz im tengah pening2 lalat sebab baru pas dermah darah.. oMg saya tak bgtau pun mak saya yang saya derma darah..kalau bagitau sure kena marah kan..so diam2 jela..:)


first of all i would like to introduce my self..wtf macam nak present business report pula kan..ngada2 jap..lalala..


1) saya sayang sangat dengan family saya..

  • ini memang sangat pasti,nyata dan tersuluh.. keluarga paling penting dalam hidup saya..syukur alhamdulillah sebab saya masih ada mak n ayah.. :) pastu kan nak tahu tak saya sedih sangat bila dapat tahu mak ayah saya kena hina dan dimaki oleh orang yang bagi saya tidak layak sama sekali buat macam tu kat keluarga saya..wtf mereka nak cakap macam2 pasal mak ayah saya..:( macam tadi saya nangis tau bila tau apa yang berlaku kat parents saya sekarang ni..sumpah macam ***L ja siapa yang buat macam tu.. saya rasa macam nak balik rumah je sekarang dan peluk mak saya.. i really miss her so badly..  pastu bila kol mak tadi rasa sebak je sebab saya tahu mak saya tengah sedih.. sumpah saya cakap kau tunggu bila bila sampai masanya kau akan jilat ludah kau sendiri.. so jangan sesekali pandang rendah dengan keluarga saya.. saya sendiri akan ubah nasib keluarga saya.. dan kau tengok sekarang siapa yang akan kau pandang suatu hari nanti..
2) kadang kala saya rasa saya baik sangat kot..:(
  • actually bukan nak perasan pun yang saya ni baik sangat tapi kadang kala saya rasa baik sangat sampai saya tak boleh marah.. banyak sangat contohnya kalau nak bagi..ok saya bagi satu contoh.. saya kadang kala tak kisah kalau saya kena marah atau kena maki..saya hanya diamkan diri dan sebab tu mungkin ada orang yang pijak kepala saya.. saya diam sebab bukan saya takut tapi Allah itu maha  Adil.. pastu kadang kala saya terfikir kenapa orang suka cakap lepas je kat saya.. saya pun ada perasaan kot.. dari zaman sekolah sampai masuk u masih macam ni..apa2 jela..pening nak fikir..
3) saya pentingkan kawan2 dalam hidup saya
  • rasanya saya dah pernah mention yang saya tak kisah takda bf tapi saya kisah bila saya tak ada kawan.. saya tak kisah kawan saya sikit atau banyak sebab nombor takda makna bagi saya...yang penting keikhlasan seorang sahabat itu.. sebab tu saya sangat sayang dengan kawan2 saya..susah senang sama2..makan maggie sampai tersepit sma2..semuanya segar di ingatan saya.. 
4) mungkin boleh jadi pendendam
  • saya tahu dendam tu tak bagus kan..memang tak bagus tapi entah la saya memang macam ni kot.. sekali orang tu buat jahat kat saya susah tuk saya lupakan apa yang dia dah buat kat saya..tak kisahla dia tu siapa..sekali kau buat memang kau akan rasa jelingan maut aku..ingat tu..hahaha..
5) setia kot..lalala
  • setia ke?? setia kot..saya akui yang saya memang setia bila bercinta..walaupun saya ada kwn laki or ada secret admire ke saya tetap setia dengan bf saya.. dan seumur hidup saya tak pernah curang kecuali lelaki yang curang kat saya.dan sebab tu sekarang saya memang susah nak bercinta dan kalau boleh biarla saya akan bercinta lepas kawin..macam cousin saya tak kenal dan tak bercinta pun tapi akan kawin..mcam sweet je kan..
tu je kot buat masa ni sebab saya saja nak edit blog sebab nak lepaskan tension dengan assignment dan final exam..nak baca novel tapi takut lalai dan termimpi2 pula..so diam2 buat assignment jela.. ingat kena study kuat2 sebab final semakin dekat..tak sabar nak balik rumah..yeye..dapat durian..azie bg durian..cedapnya..hihihi..nk mkn durian lu k..daaaaaaaaa semuaaaaaaaaaaaaa.........




HODOH sangat..macam comel pun gemuk adalah..


0 comments:

Post a Comment