Blogger Layouts

ALL ABOUT SANTY

ALL ABOUT SANTY

Sunday, May 15, 2011

cakap dan teruskan bercakap

assalammualaikum

jam menunjukkan pukul 4.20 am..
 masih berjaga sebab tengah study for the next paper..
mengantuk mungkin tidak sebab habis segelas nescafe saya minum..
saya rehat jap sambil stalker blog orang lain.
. dan idea untuk saya menulis pun datang mencurah-curah
lama tak blogging sebab totally sibuk dengan final yang non stop..

tiap kali saya nak blogging pasti stuck tengah jalan dan entry hanya mampu disimpan dalam draft.
saya dah mula countdown untuk balik LABUAN.. 
8 days remaining before the special day come..
tak sabar nak balik rumah setelah almost 6 months tak balik..
of course saya rindu setengah mati dengan my parents kan..

macam-macam dah berlaku kat rumah tu.
ada yang good news dan ada juga yang bad news.
tapi saya malas nak bercerita benda tu..
sebab berita buruk tu buat menyakitkan hati saya.

pejam celik dah masuk 2 tahun saya kat perantauan..
jauh dari kelurga dan saya semakin hampir dengan cita-cita saya
Insya Allah saya akan terus berusaha untuk habiskan pelajaran saya
sebab saya ada banyak impian untuk dicapai

hampir 1 tahun saya menyendiri
sendiri tanpa kekasih hati walaupun sekarang saya dah lali
kadang kala saya terfikir sampai bila saya akan terus menerus menutup hati saya
mungkin saya takut untuk bercinta kot
tengok saya dah mula berjiwang pula dan yang pasti ada yang gelakkan saya

seronok ke bercinta tu? saya dah lupa apa perasaan cinta itu ( boleh caya ker)
tapi kan mak saya selalu pesan jangan bercinta dulu
so sekarang saya ikut cakap mak saya
percaya atau tidak saya memang takda kawan lelaki kat U ni
tipula kalau cakap seorang pun takda tapi tak sampai 10 pun kawan lelaki saya

mungkin sebab tu juga kot saya ni jadi macam ni
anti lelaki ataupun anti sosial tapi tak kisah la as long saya happy
kan saya dah ada prinsip baru sama macam kawan saya TIE
BERCINTA SELEPAS KAWIN mungkin bagi saya

stiba-tiba saya sedih pula sebab dengar lagu shahir ni
buat lari mood je tapi kan saya memang sedih 
sakit hati la pula malam- malam ni

bila tengok jadual exam yang sangatlah terbaik dari ladang ditambah pula dengan subjek yang menarik untuk dijawab membuatkan saya rasa macam nak menjerit
3 papers dah selamat tapi sehabuk pun saya tak sure dan apa lagi ketakutkan pun datang
sakit otak bila fikir pasal exam ni

kadang kala terfikir penatnya study ni 
yelah non stop dari tadika sampai ambik degree ni
tapi untuk masa depan kan so kita kena kuat :)
tapi saya happy bila tengok kalender sebab nak balik dah

suka dan sangat suka bila ingat dah nak balik
tapi sebelum balik nak shopping dulu untuk my mama
nak beli tudung untuk mama dan shawls untuk saya sebab saya memang gila shawls 
so tunggu masa yang sesuai baru boleh keluar dengan my darlings

nak buat ENTY khas pulak pasni.
nak tahu apa yang special tentang entry selepas ini just wait dan see
last but not least ily :)






0 comments:

Post a Comment