Blogger Layouts

ALL ABOUT SANTY

ALL ABOUT SANTY

Sunday, May 15, 2011

i heart kamu :)

 assalamulaikum

sebelum tu saya dah janji nak buat entry khas kan as i mention kat  SINI 
entry ni sebenarnya ditujukan khas untuk genk saya 

NOR, ILA, TIE, ASMA & WANI


darling-darlings saya yang sangat HEBAT 

ingat tak lagi masa kita mula-mula kenal dulu
sedar tak sedar dah 2 tahun kita berkawan kan dan saya menulis tentang kamu semua ikhlas dari hati saya
sepanjang 2 tahun kita kenal banyak yang kita alami bersama
susah senang kita bersama, suka duka dan air mata semua kita alami bersama

jujur saya katakan mungkin 2 tahun itu cukup singkat untuk membina sebuah persahabatan yang
 kukuh dan ikhlas dari hati tapi tidak bagi saya
tempoh 2 tahun itu suda cukup bagi saya untuk mengenali kamu semua
tidak perlu tempoh yang panjang untuk mencari sahabat sejati kerana selagi kita ikhlas berkawan
apa yang belum kita lakukan bersama

kita berkongsi segala-galanya bersama
ingat tidak kita pernah makan sepinggan, tidur sebantal, sekatil kita 6 orang tidur bersama
itu semua merupakan kenangan yang cukup bermakna bagi saya
bila saya ingat waktu- waktu kita bersama saya sedih
sebab saya tidak mahu kita berpisah tapi itu kenyataan nya kita akan berpisah selepas ini

berapa banyak yang punya sahabat yang sanggup menyuap dengan
 tangannya sendiri untuk sahabatnya makanan
berapa banyak yang sanggup menjaga sahabatnya ketika sakit
berapa banyak yang sanggup menghantar sahabatnya yang sakit ke hospital
berapa banyak yang sama-sama mengalirkan air mata bersama
suci kan erti sebuah persahabatan 

gelak ketawa, usik mengusik sudah sinonim untuk kita semua
mungkin ada yang terasa hati tapi ketahui lah itu semua hanya usikan untuk memeriahkan hidup kita
usia makin meningkat dan kita semakin dewasa dan kita semakin rapat
terlalu banyak untuk saya coretkan dalam enty ini
sebab terlalu banyak memori indah kita bersama

sebelum ini tidak terfikir bagi saya yang saya akan punya sahabat rapat selepas masuk U
sebab saya bukan jenis yang peramah dan mudah untuk menjalinkan persahabatan
tapi kini saya punya sahabat yang amat istimewa
saya tidak perlu kawan beribu-ribu tapi sudah cukup untuk punya sahabat sejati

nanti selepas kita tamat belajar tolong jangan putuskan persahabatan kita
walaupun saya jauh dari korang semua tapi hati saya tetap ada kamu
saya selalu cakap biar saya tiada kekasih tapi sudah cukup saya ada kawan sejati

ini untuk korang yer..

khas buat
  NOR, ILA, TIE, ASMA & WANI

Hembusan bayu lembut bertiup
Deru ombak yang memukul pantai
Sayu hati bila terkenangkan
Memori indah bersama
Dengarkanlah lagu kuciptakan
Tanda ingatan tulus buatmu
Moga abadi di sanubari
Bersemi buat selamanya

Segala yang manis pasti ada pahitnya
Begitulah jua hidup bersama
Segala yang indah jadikan hiasan
Segala yang buruk jadikan sempadan

Masih segar di ingatan ku sentiasa
Kenangan menggamit rasa
Tempuhi onak dan duri
Itulah yang diharungi
Janji yang telah kita bina
Tetap kekal abadi

Seandainya dugaan datang menerpa
Hingga dirimu terluka
Usah ditangis hibanya
Kerna aku bersamamu
Mengubat hati yang duka
Demi janji kita

Marilah suburkan kembali
Hubungan dengan kejujuran
Leraikan segala impian
Buktikan dengan keikhlasan
Moga persahabatan ini
Mengajar erti kehidupan
Dalam rahmat Tuhan yang Esa
Bahagia selamanya...













more than words.. 
no words can describe how much i heart them..

0 comments:

Post a Comment