Blogger Layouts

ALL ABOUT SANTY

ALL ABOUT SANTY

Monday, September 26, 2011

:: kegembiraan buat masa ini ::

assalammualaikum :)



lately ni saya jarang sangat online dan update blog. rasanya last saya update blog saya time raya hari tu. dulu masa mula-mula rajin snagat nak blogging tapi sekarang macam malas sikit :P actually bukan malas cuma tak ada masa dan busy sikit since masuk semester baru :) yes dah masuk third year.. syukur alhamdulillah saya masih boleh terus belajar.

last weekend saya dengan bestie saya pergi Pulau Langkawi. ini kali kedua saya pergi langkawi dan tak pernah bosan pergi sana. seronok rasanya bila dapat jalan-jalan ngan bestie tapi tak cukup seorang pulak :( takpe la. lain kali next journey mesti semua pergi. 

dan hampir sebulan saya kat bumi SINTOK ni. rindu dengan mama saya,bapa saya,adik beradik yang sangat sengal tapi tetap rindu mereka. seriously memang rindu :( tapi mana boleh sedih-sedih kan. mama dah pesan kena belajar rajin-rajin nanti boleh bawa pergi balik Indon. jumpa nenda-nenda saya :) masa raya hari tu nenda asyik cakap bila santy nak balik kampung. sedih la dengar bila nenda cakap macam tu sebab saya je yang tak balik jumpa diorang lagi. insya Allah ya nenda nanti santy pergi juga :)

sekarang ni saya tengah sibuk dengan kelas. macam biasa rutin sebagai student memang sentiasa sibuk lebih-lebih lagi semester baru bermula. tapi insya Allah saya cuba yang terbaik untuk semester ini. AMIN !!!! tapi saya suka hidup saya sekarang ni.

kehidupan saya sekarang ni lebih menarik dan penuh dengan kegembiraan. tiada lagi air mata yang mengalir. tiada lagi gadis cengeng yang sentiasa ikutkan perasaan dan hanya tahu menangis. alhamdulillah saya kini cuba untuk jadi yang terbaik dan jadi seorang yang penuh dengan semangat :)

bila tengok gambar lama dan gambar saya sekarang nampak sangat perubahan. kawan-kawan pun banyak cakap saya dah lain. lain dari segi penampilan mungkin. umur semakin meningkat jadi penampilan turut berubah. insya allah perubahan yang baik . pemikiran mungkin turut perubahan. saya tak boleh terlalu ikutkan perasaan sangat kena bijak berfikir.

seriously sekarang saya selesa dengan hidup saya.. siapa cakap single itu memboringkan. tidak bagi saya :) sebab saya bebas untuk buat apa sahaja tanpa perlu kongkongan dari lelaki. tapi kekadang pandai sedih juga bila tengok pasangan couple :( tapi kena kuat juga sebab mama dah pesan tak boleh bercinta.

tak kisah lah nak kata apa pun sebab saya selesa dengan hidup saya yang penuh dengan kawan-kawan yang sangat lovely and sweet. saya ada BFF dan akan jadi kawan sampai bila-bila :) thanks to kamu semua. lots of love :)

saya ada rahsia nak bagitau tapi malu la. :P dan saya rasa my bestie tau apa yang saya maksudkan.. korang rasa saya kan jatuh cinta ke dengan dia ???? hahahah..ok :)itu je kot buat masa ini. lain kali kalau saya rajin saya kan share dengan readers semua okey. take care and have a nice day girls :)

last but not least enjoy this pictures :)



0 comments:

Post a Comment