Blogger Layouts

ALL ABOUT SANTY

ALL ABOUT SANTY

Thursday, September 29, 2011

:: SEPI hati terjadi lagi ::

assalammualaikum semua :) 

Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu

Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam


Tiba-tiba rasa sedih. sejak semalam aku sedih. mungkin aku menafikan tapi entah kenapa hati tetap terguris pilu. dia bukan sesiapa ku dan aku bukan sesiapa untuk nya. dan dia bebas untuk bergaul dengan siapa pun. itu pilihan nya. semua terletak di tangannya.

tapi apa aku yang harus dipersalahkan. mungkin aku yang harus dipersalahkan. aku patut sedar yang semua ini tidak mungkin akan terjadi seperti yang aku impikan. ya aku tahu aku salah. salah kerana cuba untuk bermain dengan api. ya dan kesakitkan yang aku alami sekarang mebuatkan hati aku terguris kembali.

bila mata kita melihat sesuatu yang membuatkan rasa hati menjadi tidak menentu. apa yang kita rasakan. dan aku pasti hanya orang tertentu pasti akn tahu apa yang aku rasakan. saat ini air mata hanya mampu menitis. tapi untuk apa.. untuk mengesali semua yang telah berlaku. semua sia-sia sayangku..

kenapa begitu mudah aku bermain dengan perasaan. kenapa begitu lemah hati aku untuk terus diketuk dengan cinta. kenapa membiarkan aku untuk jatuh hati dengannya. aku cuba menafikan perasaan tapi air mata menjadi saksi. aku patut jadikan iktibar masa lalu ku. tapi aku alpa dengan perasaan ku.:(

hati tetap merintih pilu,
apa hati salah untuk bersuara,
kenapa perlu dustai semua,
kenapa harus sakiti diri,

kini bulan dan bintang kian jauh,
semakin ingin ku gapai semakin tinggi dariku,
tawa dan senda mungkin palsu,
sedangkan sepi hati tiada siapa yang tahu.

bicara hati biar menjadi rahsia,
dan mungkin selamanya rahsia hati,
dan diam seribu bahasa mungkin jawapannya..



P/S : ENTRY INI AKU MENGGUNAKAN PERKATAAN "AKU" KERANA INI MEMANG DARI HATIKU...

0 comments:

Post a Comment