Blogger Layouts

ALL ABOUT SANTY

ALL ABOUT SANTY

Friday, December 2, 2011

hari yang bosan dan memenatkan


saya pun tak tahu kenapa dalam gambar tu saya jeling kat sape ntah. tapi saya suka gambar ni sebab nampak pelik. hari ini cuti sebab kat kedah jumaat adalah hari cuti. so bermaksud hari ini takde kelas so saya dengan lenaya tidur dan bangun sampai pukul 11 pagi. nampak sangat pemalas. kalau kat rumah ni sure2 dah kena bising oleh mak saya. 

ingat nak sambung lagi tidur sampai tengahari tapi mengingatkan kain yang berlambak-lambak menunggu untuk dibasuh terus niat terbantut. ingat nak basuh guna tangan kain tu tapi bila tengok macam nak muntah je kain tu yang berlambak-lambak terus saya dengan malasnya basuh guna mesin. melayang duit rm2. so alang-alang meyeluk pekasam saya basuh semua cadar dan selimut saya. licin semua saya basuh siap-siap. 

kat ampaian tu memang penuh dengan kain saya ja. tak tahu la tapi sekarang saya rasa malas nak basuh kain. seminggu 2 kali baru saya basuh. kalau saya rajin seminggu 3-4 kali saya basuh. kenapalah jadi penyegan sangat ni. =-='  bukan dalam bab basuh kain je tapi dalam semua bab saya jadi pemalas sekarang. Ya Allah banyaknya setan-setan kat badan saya ni. huhuhu..

sebelum ini saya ada ceritakan tentang perasaan saya terhadap dia kan. sebenarnya saya tak suka kongsikan perasaan saya dengan orang lain. mungkin hanya orang terpilih saja akan tahu apa yang saya rasakan.

0 comments:

Post a Comment