Blogger Layouts

ALL ABOUT SANTY

ALL ABOUT SANTY

Thursday, March 22, 2012

Akibat sikap malas akhirnya badan yang sengsara


assalammualaikum..


basuh baju guna tangan baik untuk kesihatan :p

selamat malam semua. Jam menunjukkan pukul 1.31 am dan saya masih berjaga.  Saya baru selesai basuh baju pukul 1.am tadi, saya start basuh pukul 11. So saya ambil masa 2 jam untuk siapakan semua baju yang dibasuh termasuk jemur kain. mesti boleh bayangkan betapa banyaknya baju saya sampai ambil masa yang lama. 2 baldi saya kena basuh. rasakan la bila malas sangat nak basuh baju. nak merungut jangan sekali tapi serious la saya sekarang memang suka tompok2 ja baju dan bila penuh baldi baru sibuk nak basuh.

saya sepatutnya pergi tidur dan bukan blogging sebab esok saya ada kursus Pra L kereta. Hehe. Kan saya tengah semangat ambil lesen.  Esok kena bangun awal so lepas subuh tu jangan tidur takut terlepas la semua yang dirancang. Hari ni memang hari yang penat bagi saya. habis sakit belakang sebab sental baju tadi kan. Balik kelas pukul 5 tapi sampai ja bukan balik bilik tapi lepak kat kerusi batu dengan kawan. 

dekat magrib baru balik bilik. Balik bilik je terus mandi dan siap2 solat dan teman wani pergi expo sebab dia mengidam nak makan char kuewtiaw. so saya, wani dan ilah ja yang pergi expo sebab yang lain sibuk. Kat expo tu memang tak bernafsu bila tengok barang-barang kat sana sebab tak menarik hati pun. tapi tak tipu la sebab saya tengok stuffs dia lebih kurang sama ja dengan setiap expo. 

sedapkan char kuewtiaw ni. 1st tme makan masa kat kedah 

oklah. cukup untuk malam ni. selamat malam and till then :)






0 comments:

Post a Comment