Blogger Layouts

ALL ABOUT SANTY

ALL ABOUT SANTY

Sunday, March 25, 2012

Dari Jitra ke Alor Setar kita harungi bersama :)

assalammualaikum..

Kemarin saya ada kursus Pra L kereta. Start pukul 10 sampai pukul 12. Lepas tu balik bilik, makan dan plan nak keluar dengan Asma, N0r, Iman dan Nola.. Actually semua tak dirancang, pergi keluar pun dah lewat dalam pukul 4 sampai Jitra. Balik Maghrib. Okeylah at least dapat juga keluar dan cuci mata.


satu-satunya hero pada hari itu. syok kan jalan sama kami :p

lepas jalan-jalan singgah jap makan nasi lemak bungkus. Dan teka saya makan 2 bungkus nasi. So tak heran kalau berat naik yer. Haha. Even makan tepi jalan tapi bolehlah sedap sebab kami makan char kuewtiaw, nasi lemak dan nasi ayam. Semua ini dibelanja oleh abang iman. mari cakap terima kasih Cikgu.. 

Okey. Ini semalam punya cerita. Dan apa yang saya nak cerita ialah cerita hari ini. Berbelit pula. Hari ni bangun-bangun kena called oleh adik suruh bank in kan duit kat Maybank.  Dahla kat UUM ni machine deposit utk Maybank takda. So nak taknak kena pergi Jitra. Itulah Maybank yang paling dekat. So minta teman N0r pergi kejap. Nasib Nor sudi temankan.

Tapi sampai Jitra tengok2 mesin out of service. Dan waktu rasa macam nak terbang balik UUM ja. Terus Nor bagi idea napa tak g Alor Setar. Okey idea yang bagus,. Nasib tunggu bas kejap ja so boleh naik terus g Alor Setar. Dan nasib juga saya bawa bekalan makanan. sekarang dah jadi habit bawa bekal makanan kalau nak keluar jalan. Yelah sebab kami cepat lapar duduk dalam bas lama-lama. 

outfit untuk keluar hari ini. Cuba tengok kat tangan saya ada botol air :)

kalau saya pink dia pula purple. Combination yang sangat sesuai macam kita :)

sampai alor setar dalam pukul 12 macam tu terus round kat City Plaza sebab tempat tu jala yang paling sesuai untuk dikunjungi. Perut pun lapar dan apa kata kita isi perut dulu. Destinasi yang dipilih ialah McDonald's. Saya order big Mac dan n0r pula order chicken Mcd tapi ayam spicy takde so makan mcd bites ja. 



McDonald's tu sebagai permulaan ja. Lepas makan tu kami ingat nak window shoping. Nor macam biasa try cari baju tapi tak jumpa cari yang lawa. So kiranya kami takde beli apa-apa pun. Saya try juga nak cari krim saya tu kat farmasi tapi tak jual. Dahla krim tu dah habis so nak tak nak kena suruh mama saya poskan dari Labuan je sebab kena ambil dari doktor yang rawat saya hari tu. 

saya rasa kami dah habis round city plaza tu sampai kat tingkat bawah. Last-last kami jumpa karoke so saya ajak lah n0r nyanyi kejap. Sebab suara kami tak sedaplah kami hanya boleh nyanyi kat jamban karok tu. Tapi apa-apa pun have fun la. :)




sebenarnya kalau nak cerita panjang sangat. so saya rasa cukup sampai sini jela.

gud nite and till then :)

kami si pinky dan si purple girl. But sorry she's taken :)







0 comments:

Post a Comment