Blogger Layouts

ALL ABOUT SANTY

ALL ABOUT SANTY

Friday, May 25, 2012

semuanya tentang saya dan tudung bawal

assalammualaikum..

lama tak taip entry.. sebab banyak sangat halangan bila nak menaip. laptop mati dengan tetiba dan mata mengantuk dan sebagainya, semua nya bergabung jadi satu. so kesimpulan takdalah entry baru saya.

tapi kali ni saya taknak taip panjang. Just nak berkongsi hobi saya iaitu mengumpul tudung bawal. kalau dulu masa sekolah saya tak suka pakai tudung bawal sebab kalau kena angin selalu sangat tak jadi. memang benci lah time tu. 

bila masuk je universiti terus tukar imej. pakai benda yang pelik2 dan bila tengok gambar dulu2 memang rasa nak gelak dan guling2 kat katil. dan kalau boleh taknak ngaku pun tu gambar saya. memang serius takkan pakai macam tu lagi.

biasalah anjakan paradigma dan kena-kena pula saya ni memang gila fesyen. memang suka benda-benda yang pelik. tapi bila dah meningkat dewasa ni perubahan demi perubahan berlaku. taknak dah pakai pelik2 dan kalau boleh nak behave  macam seorang wanita. ayat tak boleh blah kan.. hahaha

so lately ni saya memang admire dengan tudung bawal. tak kisah la apa jenis bawal  pun janji jangan ikan bawal suda. haha. sekarang ni kalau nak keluar or g kelas mostly saya akan pakai tudung bawal, pakai shawls pun kekadang je la. okla saya pun malas ank bercoloteh panjang2 so tengok jela gaya saya dengan tudung bawal ni.








tu jela antara saya dan tudung bawal. takkan nak letak semua pics dalam ni kan. sat lagi ada pula yang terjatuh cinta dengan saya . wah perasan cik kak ni. ok lah tu jela. 

take care and till then :)



0 comments:

Post a Comment