Blogger Layouts

ALL ABOUT SANTY

ALL ABOUT SANTY

Friday, May 25, 2012

warna warni kehidupan

assalammualaikum semua..

tetiba pula rajin sangat nak update blog kan. sementara ada masa ni baik update je selagi mampu sebab kejap lagi dah masuk minggu sibuk memang takkan ada masa untuk update blog. kena pandai curi-curi masa untuk buat entry.

memandangkan saya berada kat tahun akhir universiti dan bakal graduate semestinya masa yang ada akan saya habiskan dengan sebaik mungkin. luangkan masa bersama kawan-kawan sebab lepas ni memang susah nak jumpa. yang lain duk semenanjung, saya kat Labuan, wani kat Bintulu. so memang susah nak luangkan masa bersama nanti.

kadang kala saya terfikir kenapa dengan kawan baik saya, saya boleh gelak sakan dan jadi diri saya yang sebenarnya. tak hipokrit langsung tapi dengan orang yang saya baru kenal saya akan jadi sangat tak peramah dan orang mungkin akan kata sombong. yala sombong la sangat kan saya ni. 

dulu saya lain dan sekarang saya lain. Manusia berubah seiring dengan usia. mungkin berubah ke arah yang baik atau mungkin berubah ke arah yang negatif. tapi saya rasa saya memang berubah seratus peratus sejak saya masuk universiti ni. berubah fari segi pemakaian, peribadi, perangai semuanya berubah. Tapi satu yang tetap sama hati saya tidak pernah berubah.

dan mereka yang paling saya sayangi didunia ini selain keluarga saya ialah sahabat saya Ruzanna Semon. saya sayang sangat dengan dia. terlalu sayang dan dia bagaikan kembar saya yang selalu ada bersama  saya walaupun kami berjauhan dan susah untuk berjumpa. lebih 10 tahun kami berkawan. kami berkongsi suka dan suka, dia menjadi pendengar setia saya dan dialah yang selalu menyokong saya.

 the only RUZANNA 

  saya ;)


0 comments:

Post a Comment