Blogger Layouts

ALL ABOUT SANTY

ALL ABOUT SANTY

Tuesday, December 11, 2012

Dan sekali lagi saya salah

assalammualaikum..

entah macam mana saya nak luahkan apa yang saya rasakan sekarang. Semua macam mimpi. Tahu mimpi. Dann saya berharap bila saya bangun saya akan lupa mimpi buruk itu. Sesuatu yang saya tidak inginkan untuk berlaku. Bukan pinta saya dan bukan kehendak saya untuk jadi macam ni. okey kalian boleh gelakkan saya sebab saya bodoh dan saya salah, salah dalam membuat keputusan. saya  salah tapi apa saya tahu saya salah. tiada siapa yang ingin semua ini terjadi. 

saya tak kuat. saya dah terlalu sakit untuk terima kenyataan ini. lelaki yang sama yang datang ketuk hati saya tapi lelaki yang sama itu juga kecewakan saya. Bukan setakat kecewakan saya tak renyukkan hati saya. Hancurkan semua nya. Tapi apa yang saya lakukan saya hanya mampu diam.


0 comments:

Post a Comment