Blogger Layouts

ALL ABOUT SANTY

ALL ABOUT SANTY

Saturday, May 21, 2011

jangan cakap banyak sangat

assalammualaikum...

masih menghitung hari untuk balik ke kampung halaman some sweet home kan. memang tak sabar rasa nak balik sebab saya memang rindu teramat sangat dengan keluarga saya, rindu nak masak macam-macam kat rumah tu. sekarang ni saya nak belajar masak walaupun saya tak pandai sangat.sekurang-kurangnya saya belajar kan. sangat penting untuk perempuan itu untuk tahu masak sebab nanti bila dah kahwin takla kelam kabut sangat nak belajar kan. atleast start from now. so masa cuti 4 months ni belajar la masak ok.  :)

ingat cuti ni nak kerja.bukan ingat tapi memang nak kerja. tapi nak kerja kat mana. saya ada juga suruh sepupu saya tengokkan kerja kosong kat bakery dia tu tapi tengokla dulu sebab nak cari yang lain juga. lau apply guru ganti dapat lagi tak sebab suka sangat jadi cikgu. takpalah kita try apply semua ok..nanti yang terbaik kita pilih janji ada duit masuk. sebab nak buat bajet g Kota Kinabalu nanti. Insya Allah yuyunk2 saya akan pergi sabah n for sure saya akan jadi pemandu pelancong untuk diorang nanti. mesti best kan bila kita dapat jalan2 kat KK nanti. sabar menunggu dan menghitung hari je =)

esok exam HR pastu next day exam Law pula..sakit jiwa saya nak jawab apa ntah nanti. HR tu boleh kira lagi tapi Law tu nak hafal memang susah sangat.. takutnya tapi saya ni masih tak sedar diri lagi. itulah study lagi last minit kan so ambik dan rasakan..huhuhu. takpalah janji saya cuba buat yang terbaik. bila sedih ingat mak ayah dan ingat hari semakin dekat untuk balik. kali ini balik berdua dengan Superman  so tak takut sangat lagipun flight direct dari Alor Star ke KL pastu terus ke Labuan. nasib naik MAS kalau naik Air Asia sure kena stay 1 night lagi kat LCCT tu. itu yang buat saya malas nak naik Air Asia

semalam saya mimpi la. mimpi yang lawak. adakah patut saya mimpi ada orang masuk meminang, macam bukan mimpi je tapi nak buat macam mana mimpi  hanya mainan tidur kan. sekarang ni musim orang bertunang pastu musim orang kahwin. macam best kan bila kita dah tunnag dan kahwin. tapi saya lambat lagi kot untukke arah tu sebab saya belum jumpa soul mate saya lagi. mungkin bakal suami saya ada kat luar sana yang saya sendiri tak tahu siapakah dia. yang pasti cuma berdoa dan yakin dia ada untuk saya suatu hari nanti.  orang kata yang patah pasti akan tumbuh dan yang hilang pasti akan terganti.

sekarang saya tengah demam cinta. demam cinta yang teramat sangat dengan NORA ELENA tu. siapa yang tak tahu cerita tu memang rugila sebab cerita dia best sangat dan memang romantik. adaptasi dari novel Kasih Yang Suci. perempuan yang kaki novel mesti pernah baca novel ni kan. bila baca novel je dah terbayang keseronakan cerita dia apatah lagi bila tengok drama dia. jatuh cinta dengan Seth Tan tu. hensemnya awak Aaron Aziz. =P nak sambung tengok kat rumah nanti.

okey lah saya nak sambung study lagi esok saya ada exam lagi. harap-harap dapat jawab dengan baik. sekarang tak boleh packing barang lagi sebab otak lagi sibuk memikirkan pasal exam yang tak habis-habis. tak sabar nak habiskan semester ni. nak sangat balik rumah dan rehat sepuas-puasnya.

good night semua =)





0 comments:

Post a Comment