Blogger Layouts

ALL ABOUT SANTY

ALL ABOUT SANTY

Monday, January 30, 2012

bila PMS semua jadi tak kena

assalammualaikum..

okey hari ini saya dilanda PMS.. Patutlah rasa macam semacam je mood. Kemurungan melanda tapi selera makan makin kuat so bila kuat makan jadi gemuk pula. entahlah saya memang tak suka bila period ni. leceh sangat dan merimaskan sebab saya kadang-kadang tak boleh kawal emosi saya. Mulalah nak marah-marah lepas tu cepat sangat jadi sensitif.

bangun-bangun pagi je dan buka FB dapat berita yang membuatkan hati tersentap 360 darjah kot. terus takda mood dan terus rasa macam nak menangis. Berkali-kali dah pesan kat hati tapi tengoklah apa dah jadi. saya rindu sangat SANTY yang dulu. ya Allah kenapa ni. kenapa perasaan jadi macam ni.

sorry kawan dan sorry semuanya. saya memang tak boleh nak tipu perasaan saya. Sebab saya terlalu memikirkan benda yang mustahil dan benda yang tidak akan menjadi kenyataan. dan akhirnya saya yang jadi macam ni. Apatah lagi dengan PMS yang melanda. sumpah emosi akan meningkat mengalahkan orang gila.

masa inilah macam-macam yang berlaku. Dahlah berjauhan dengan keluarga dan saya rindu mereka dan sangat-sangat rindu mak saya. saya rasa macam nak balik rumah je sekarang dan lupakan apa yang berlaku dalam hidup saya. walaupun adakalanya saya bosan duduk rumah tapi kenyataan nya rumah itulah syurga saya.

lepas ni saya cuba jalani macam biasa dan biarkan semuanya berlaku mengikut tetapan dari Allah. kuatkan diri dan kuatkan semangat. 

mood sedih dan kecewa =(

0 comments:

Post a Comment