Blogger Layouts

ALL ABOUT SANTY

ALL ABOUT SANTY

Saturday, February 25, 2012

bila duit PTPTN masuk

assalammualaikum semua..

perasan tak sejak menjak ni entry saya semua macam berunsurkan kesedihan dan luahan perasaan. Bila ingat balik dan baca balik entry lepas-lepas rasa macam Ya Allah lemahnya saya. Tapi syukur alhamdulillah semua ok. Saya dah boleh terima hakikat dan saya cuba untuk kembali seperti dulu. Nasib ada kawan-kawan yang sudi chill up kan saya. Sentiasa cuba ceriakan saya. Dan yang paling penting bila ingat kata-kata terakhir dari dia " awak jangan nangis lagi yer.. awk kena kuat " and you will see it. 

okey cukup sampai kat situ kata-kata aluan. Malas nak taip panjang sebab saya ni bukan pandai sangat menaip entry yang panjang berjela. Apa yang paling penting kat sini saya cuba nak mention yang duit PTPTN akan masuk esok.. yes!! akhirnya sebab sekarang ni memang tengah kering macam ikan kering. kalau tengok kat bilik memang kosong je loker. Stok makanan langsung tak ada. bukan tak nak beli tapi masalah duit yang semakin nipis. sementara tunggu duit masuk sempat lagi buat list down apa yang nak kena beli. List jangan cakaplah memang panjang rasa macam nak borong semua je. Tapi kena ingat kena kawal nafsu sekarang ni.

kalau ikutkan list memang banyak yang nak dibeli. Tapi kena beli yang penting dulu la.. dan yang paling penting nak beli lens sebab memang saya kalau pakai spek nampak sangat macam tua walaupun memang da tua kan.. okey merapu kejap.. tapi rasanya esok tak keluar lagi kot sebab macam tak sempat je dan kalau keluar pun just kat changlun jela. Lepak kat Cmart dan beli barang makanan macam tu je. Kalau nak dating memang mustahil la sebab kekasih hati pun takde.. kekasih hati pergi meninggalkan diri saya terkontang kanting sendirian..huhu.. ayat sedih pula..

semester ini ingat matlamat masih sama. Cuba untuk kekalkan result yang cemerlang dan kalau boleh insya allah dekan untuk semester ini. dan kalau boleh tak nak fikir benda yang remeh temeh.. yelah sangat kan sat g mesti buat hal lagi saya ni. Sem ni juga insya Allah saya ambil lesen kereta. lesen kereta sahaja dan bukan sekali motor sebab saya memang tak reti bawa motor. tak ingin pun nak belajar.. tapi takut pula bila ingat nak ambil lesen ni.





2 comments:

Unknown said...

santy amek course apa ek?? belajar apa ek??

SANTY said...

ambik kos business admin kak.. insya allah ujung tahun ni abis la..

Post a Comment